Sayfalar

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Miiiim!: Kötü Hissedince...

Yeni bir mimle karşınızdayııım.:) yine bu mimi bana Hoi Hoi unnim paslamış. Ben de dedim ki unnim yollamış ben yazmam mı?:). Tamam biliyorum sadece mim geldiğinde yazı yayılıyorum. Ama mimler hemencecik bitiyor. Aslında yazı yazmak için çok fazla malzemem var ama elim gitmiyor bir türlü. Kusura bakmayın nolur:(
Şimdi gelelim mimimizin(O_o) konusuna: Adından da anlaşılacağı üzere kötü hissedince ne yaptığımızı sormuşlar. Eee bu durumda bize de cevaplamak düşer:


Aslıda çok basit beni üzen şeyi unutmaya çalışırım. Bu durumda da ne unutmamı sağlarsa onu yaparım:(yani bu listeyi tek tek uygularım :D)
  • müzik dinlerim
  • kitap okurum
  • dizi-film izlerim
  • ders çalışırım
  • internette takılırım
Ama kendimi gerçekten çok kötü hissediyorsam (ki genelde çok ama çok kırıldığımda kötü hissederim onun haricinde neşeliyimdir:)) uyurum. Uyandığımda çoğu şeyi artık o kadar da kafaya takmadığımı anlayıp neşelenirim:)
"Uçurtma Avcısı"ndaki bir söz geldi aklıma şimdi :
Çocukların dehşetle baş etme yöntemi budur: uyuyakalmak...

İşte ben de böyle yapıyorum kötü hissedince peki sen ne yapıyorsun...
mavi?
tembel agasshi?

4 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım mim için :))) netimdeki sorun düzelsin hemen yazacağım :)
    Çoğu kişinin aynı sanırım müzik dinlemek uyumak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın herkesin aynı ama bence biraz kurcalarsak hoş şeyler çıkabilir:) neyse senin yazını da bekliyorum:)

      Sil
  2. Yazdığın için çok teşekkür ederim canım, kusura bakma çok geç cevapladım.
    Uçurtma avcısı'nın kitabını okumadım ama filmini izledim ve çok güzeldi. Ordan bi alıntı yapman çok hoş olmuş. :D
    Ellerine sağlık canım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ne kusuru unnim:)
      Uçurtma Avcısının filmi evet çok güzeldi ama kitabı ayrı bir güzel okumalısın:)

      Sil