Sayfalar

29 Ocak 2013 Salı

Özür yazısı

İnsanlar bazen bizim kadar masum düşünmüyor ne yazık ki. Fark ettiğim bir durumun neresinden dönersem kardır dedim ve bu durumu düzeltmek istedim. Bunu bayağı bir geç fark ettik ama olsun. Bu durumdan dolayı sizden ve biricik arkadaşımdan özür diliyorum.
En yakın arkadaşıma burada bir kod adı takmıştım biliyorsunuz bu yazımda da zaten bu konunun açıklamasını yapmıştım. Neden ona o ismi verdiğimin açıklamasını. Ama dediğim gibi herkes bizim kadar masum düşünmez. Bu da hem arkadaşım için hem de benim için hoş olmayan sonuçlar doğurabilir. Bu yüzden ismini KüçükBalık olarak değiştirmeye karar verdim. bu durumdan dolayı gerçekten özür dilerim çünkü arkadaşımın adının böyle bir şeyle anılmasının doğru olmadığını düşünüyorum. Dediğim gibi aslında gerçekten bizim masum bir gerekçemiz vardı bu isimle alakalı ama başkaları o kadar da masum değil.
Bu durumdan dolayı herkesten özür diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder