Sayfalar

7 Haziran 2013 Cuma

1 SENE OLDU MU YAA O_o




Sınavlar bitti dahası okul bu sene de bitti. Aslında okulun bitmesine üzülüyorum. Çünkü seneye çook ama çoook korktuğum bir sınav tüneline gireceğim. İnsan biraz tırsıyor tabi :)(bilen bilir 11. sınıfı bitirdim dee :))
Her neyse yazmam gereken bir mim ve bir gezi yazısından ufakça bahsetmiştim galiba değil mi? Bunun yanı sıra bahsetmem gereken bir doğum günü yazısı da var(kendi doğum günüm 25 nisan:)).Bir de canım arkadaşım Bellalice'in yayınlamamı istediği bir hikayesi vardı (evet hala aklımda unutmadım onu :)))

http://www.simtoalev.com/wp-content/uploads/2012/02/blog.jpghttp://www.xcellimark.com/images/sce/Blog%20Text%20in%20Pencil.jpg
http://41.89.30.2/opac-tmpl/prog/images/blog.jpg
blogu çok güzel ifade etmişler bence

http://www.lastwordonnothing.com/wp-content/uploads/2012/05/WhyBlogAschwanden.jpg
Ama bu yazıyı tamamen bloguma ayırmak istiyorum. Tam tamına 1 yıl+3 gün oldu ilk yazımı yayınlayalı. Bu süre içinde bloguma yeterince vakit ayıramamış olsam da diğer blogger arkadaşlarla sohbetten asla kaçmadım, kaçamadım. Bu sohbetler bir süre sonra bağımlılık yapıyor çünkü bırakamıyorsun :)
http://blogsfacebook.com/4377.jpg
Demek istediğim blogger alemi o kadar güzel ve sıcak ki daha yüzünü görmediğin insanla satırlarca sohbet edebiliyorsun ve en önemlisi o insanları seviyorsun. Şehirler önem kaybediyor, yüzler nem kaybediyor, fikirler önem kaybediyor. Bir anda seni sarıp sarmalayan bu dünya kocaman bir dostluk dünyası aslında :)
Bu dünyaya katılmamın 1. yılı. Bu yazıyı daha önce yazmaya yeltendim ama 1. sınav --> sınavlar sınavlar sınavlar...... --> son sınav dönemini yeni bitirdim. :)

http://enisden.files.wordpress.com/2011/07/baltalc4b1-ilah-blog.jpg?w=400&h=172
Yorum olayı ayrıca güzel bir durum. Yeni yorum görünce sevinçten havalara uçuyorum resmen. Bu durumu yalnızca ben mi yaşıyorum bilmiyorum ama yazdıklarımı birilerinin gördüğünü anlamak, sabredip okuduğunu bilmek çok güzel bir duygu :)


Şimdi kısacık da istatistiklerime değinip gideceğim :)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgE2D_z4uPb2h9H9TQXzQkwBAIMy-waxUEtYGCzEPW1GCvZrANNh9aNdt4WXXNn872RQ1vx2EqMcRNx_6fTMjIv0GxhnUOJdnQib6au9DfylnJViCAsw9t802eauuOb18AZHLOY8ZVqbVrV/s1600/blog.jpg** 9922 kez tıklanmışım 
** Tıklamalarımın en çoğu Kore Delisi unnimin sayesinde olmuş
** Mim:Acayip Mi Acayip Sorular  en çok tıklanan yazım
**188 kez yorum yazılmış çizilmiş
** İlk yazımın ilk yorumunu http://myfireflyland.blogspot.com/ blogunun sahibesi Firefly (teşekkürler) 
** mim-oku-oku en çok yorumlaştığımız yazım olmuş
**Tümden 67 yayınım var ve bunların (üzülerek söylüyorum) 17 tanesi taslak 50 tanesi de yayınlanmış
** 59 tane takipçim var
**Takip ettiğim 53 blogger var

Bu süre içinde benim yanımda olan herkese çooook teşekkür ederim:)

Bu sizin için :))

6 yorum:

  1. Blogunla nice güzel yıllara inşallah. Gerçekten bu ortam harika :) Yalnız değilsin, ben de yorum gördüğüm zaman ilk günki kadar seviniyorum. :) İnşallah sınavlarının sonuçları da iyidir. Seneye sıkı bir maraton bekliyor bizi. Nasip kısmet tabi ama inşallah istediğimiz üniversiteleri kazanırız. Bool sabır ve zihin açıklığı diliyorum çingum :) dediğin gibi bu yıl felaket hızlı geçti. Eminim önümüzdeki yıl bundan da hızlı olacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çingum :) İnşallah iyidir ya inşallah hepimiz için iyidir :) Bu sene sınavlara girecek diğer bloggerlara da sık sık söylediğim bir söz var; Allah herkes için hayırlısını versin. İnşallah bizim için de çingum. Bak yine sevindirdin beni yorumunla tekrar teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. iyi ki doğmuş bu blog iyi ki de rast gelmişim sana :)) Ayrıca durumumuzu çok güzel özetlemişsin valla bi süre sonra yazmasan dahi blog arkadaşlarını özlüyorsun giriyorsun karıştırıyorsun yani ben öyle yapıyorum :D o yorum konusuna ben de katılıyorum insan bi sevindirik oluyor yalnız olmadığını hissediyor :D Bundan sonra da blogun nice güzel postlar takipçiler yorumlar görür inşallah canım :)) Sınav konusunda da strese girmeyin yaz tatilinde ufaktan başladığınız takdir de kazanılamayacak hiç bir üni yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumun için çoook teşekkürler ^^
      ben sınav haftasında bile yazamasam da girip diğer bloggerarkadaşlara mutlaka uğruyordum ki kafamı kaşıyacak vaktim dahi yoktu mutlaka özleniyor.
      çoook güzel dileklerin için de teşekkürler, hepimizin olsun inşallah :)
      destek için de ayrıca teşekkür ediyorum ben hfiften korkuyorum aslında ya çünkü pek çalışmaya tahammül edmiyorum :/ ama böyle destekler mutlu ediyor çünkü bu sene oyunca hep "en fazla 10 gün tatiiiiil!" diye dolaştılar etrafımızda :) inşallah herkes için en hayırısı olur :)
      yorumun için tekrar teşekkür ederim sende çok mutlu ettin beni ^^

      Sil
  3. sende benim gibi uzunnn bi aradan sonra hoşgeldin ;) ahh o yorumlar yyok mu can can... bende havalara uçuyorum yorum atılınca, fikir beyan edilip ortak yönlerim olan kişiler ile konuşunca.
    Bloğun nice nice dolu dolu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^
      gerçi yine uzuuuun bir ara vermeyi düşünüyorum malum bu senenin sınav mağdurlarından biri de benim.
      evet ya ne güzel şeyler şu yorumlar yorumlaşmalar :)
      tekrar teşekkür ederim :)

      Sil